torstai 2. lokakuuta 2008

Sadepäivän ratoksi

Minulla on hienohelmakoiria, kukaan ei suostunut kunnolliselle aamulenkille, jopa pieni Oodi nosteli lammikoissa tassujaan siihen malliin, että käännyimme kotiin heti kun se oli kakannut. Nyt kaikki dogit makaavat ympäri taloa omilla paikoillaan, Oodi minun äidin antiikkisohvalla, jonne oppi hyppäämään toissapäivänä. Vanu sai viimein nukkua minun ja pentunsa kanssa samassa huoneessa, ja nukkuikin siellä koko yön. Olen pitänyt sen pois sieltä tarkoituksella, koska se ei ole tähän asti arvostanut Oodin öisiä tunkeiluja, ja minun on pidettävä ovi kiinni jotta heräisin kun Oodin pitää päästä aamulla pissille. Noh, problem solved, yö meni rauhaisasti.

Joten koska tietenkään ei pyhitä taakaan kokonaista päivää kandintyölle niin kuin olisi tarvis, latan tähän vähän kuvia viikonlopulta ja taitaa siellä joku olla myös eiliseltä ja viime viikolta.

Vanu viikonloppuna, ensimmäinen suht onnistunut kuva siitä pitkään aikaan.
Photobucket

Ja Ode viime viikolla, niin oliko kyseessä narttupentu..?
Photobucket

Oodi antaa äipälle takaisin. Kokoeroa noilla tällä hetkellä about 20cm ja 13kg.
Photobucket

Oodista tuskin tulee pystykorvaa, hyvä niin, olisi se aika mielenkiintoisen näköinen..Sen korvanlehdet ovat muuten ihan erimalliset kuin Vanun, kiintoisaa.
Photobucket

Jokailtainen puolentunnin pesuhetki, Oodilla ei ole lupa liikkua tai tulee heti murinat äidiltä.
Photobucket

Ei kommentteja: